Subject: Küsimus KOV-ist
From: "Tiina Mitt" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 09:14:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsioon!

Tervisekeskuse poole pöördus inimene raviveaga ja kahjunõudega
(eriliigilised isikuandmed- hambaravi).

Sama kirjaga pöördus ta veel vallavanema ja tervisekeskuse nõukogu
liikmete poole (kes enamuses volikogu liikmed) koos kõigi dokumentide ja
andmete esitamisega. Isik soovib igale poole (sh ajakirjandusse) pöörduda.

Minu küsimus:

1.	Tervisekeskus on koostanud talle vastuse, vastust soovivad näha ka
kõik loetletud inimesed. Kas tervisekeskusel on õigus, eriliigilisi
isikuandmeid silmas pidades, sellist vastuskirja ka teistele
adressaatidele saata? Kirjal muidugi juba AK peal, aga kas seda ikkagi
võib käsitleda isiku kirjaliku nõusolekuna?
2.	Kui isik pöördub ajakirjanduse poole ja avalikustab kõik asjaolud,
kas sel juhul võime ka meie ajakirjandusele ravi kommenteerida?

Tänan ette vastuse eest!

Tiina Mitt
Jurist
Otepää Vallavalitsus
 <http://www.otepaa.ee/> www.otepaa.ee

+372 53 700 177